۱۳۸۹ آبان ۸, شنبه

مباحث و منابع المپياد نجوم و اختر فيزيك

سلام دوستان ... نمي دونم چرا اينجا اينقدر خلوته ...!
در مورد سوالام كه نظر نداديد ، بي خيال ...
اما كميته ي المپياد نجوم ، منابع و مباحث مورد نياز براي المپياد نجوم رو اعلام كرد كه تا حدودي دقيقا همون چيزايي بود كه خودم براي المپياد خونده بودم ، در بعضي موارد حتي بيشتر از اونايي بود كه خودممم خونده بودم كه اين دو حالت رو پيش مياره : 1- يا من كمتر از اوني كه بايد مي خوندم ، خونده بودم و يا 2- المپياد نجوم هنوز در حال تكامله و هر سال قسمتهايي به اون اضافه ميشه ... البته من با هر دو گزينه موافقم ...
منابع رو، هم مي تونيد از روي سايت باشگاه دانش پژوهان برداريد هم من اينجا http://www.4shared.com/dir/n_UkzmUf/sharing.html
براي دانلود گذاشتم ... همگي موفق باشيد .

۶ نظر:

  1. خب اگه واقعا منابع اينا باشن كه به شخصه من يكي بيچارم!!! اينا كه واسه مرحله 1 نيستن؟ هستن؟

    پاسخحذف
  2. به someone : مسلما براي مرحله اول لازم نيست كه رو همه مباحث مسلط باشي ، فقط بايد در حدي باشي كه بتوني به سوالاي مرحله اولي پاسخ بدي ... بعدشم نگران چي هستي ، مسلما يه سال كم فرصتي نيست ، اگه با اراده تلاش كني مطمئنا موفق مي شي ... انقدر جا براي پيشرفت داري كه شايد ساله ديگه به اين حرفت بخندي !

    پاسخحذف
  3. bashgah ke hamishe manabe kam mide!
    man sal sevomiyam :((( az modern hamsho bayad bekhonam?

    پاسخحذف
  4. نه ! اين بار واقعا منابع خوب و به اندازه اي گذاشته ... خوندن مهم نيست ! تسلط به مطلب مهمه ، چون سوالات المپياد مثل درس مدرسه نيست ... ولي كلا هرچي بيشتر سواد داشته باشي و بهشون مسلط باشي خيلي بهتره ...

    پاسخحذف
  5. به نظر من اول اين مطالب رو از روي منابعي كه دوسته خوبمون آقاي سليماني فر تو 2تا پست قبلي گذاشته بخون بعدا برو سراغ مادرن ...
    اما اگه زبانت خوبه و با مادرن مشكلي نداري ، خيلي كتاب خوبيه و مي تونه به عنوان مرجع استفاده بشه !

    پاسخحذف