۱۳۸۹ آبان ۲, یکشنبه

چند نوشته

به نامِ خدای خوب و مهربان

و این تلاشی دسته جمعی برای اجرای سنتِ چندین ساله ی نجومی هاست...

نمی دانم چرا هر وقت اسمِ وبلاگِ تیمِ نجوم می آید؛ ناخودآگاه به وبلاگِ تیم 2006 برمی گردم!(irao2006.blogfa.com) شاید تازه المپیادی ها چیزی از آن ندانند ولی من خوب یادم هست که آن موقع آرزو می کردم روزی در وبلاگی مثل آن بنویسم.اگر هر سال بچه هایی که طلا می گیرند(و تازگی ها حتی آن ها که طلا نمی گیرند!)وبلاگ باز می کنند و بدون چشم داشتی حاصل تجربه و فکرِ خود را در اختیار نسل جدید می گذارند؛ به خاطر سنتی است که با وبلاگِ تیم 2006 ایجاد شد.کاری که باعث گسترش المپیاد نجوم در شهرستان ها و شکل گیریِ رقابت علمیِ سالم شد.

پس چه خوب است همیشه با تصمیمی درست،کارِ ماندگاری بکنیم!کارهای کوچک ولی به جا ، در آینده سهم بزرگی ایفا می کنند.این کارِ کوچک را از ما بپذیرید و منتظر آینده ی بهتر باشید!

من با مقاله شروع می کنم ؛نوشته ای که به اختصار به تشریحِ مسائل وراه حل های خاص می پردازد که در مورد "عملیات برداری در نحوم کروی" است.نوشته ی دیگر در موردِ منابعِ پیشنهادیِ من برای المپیاد نجوم است. با جزئیات آن چه خود خواندم را شرح داده ام که می تواند برنامه ای برای تازه واردها باشد.

امیدوارم آغازی باشد برای انجامی بهتر...

برای دریافت "کاربردِ بردار در نجوم کروی" بر اینجا و برای دریافت "منابع پیشنهادی" بر اینجا کلیک کنید.

۱ نظر:

  1. kheli mamnoon az barnametoon,kheili komak kard ke barnamamo behbood bebekhsham,va ham chenin mamnoon az maghaleye nojem korVe bordaritoon! :D

    پاسخحذف