۱۳۸۹ آذر ۲۴, چهارشنبه

در باره ی آزمون آمادگی مرحله ی اوّل

بعد از تلاش های فراوان اعضای تیم، آزمون آمادگی مرحله ی اوّل طرح شد و به امید خدا این جمعه آزمون به صورت حضوری در بعضی مدارس شهر های تهران، ساری، اصفهان، تبریز و خوی و به صورت اینترنتی در کل کشور برگزار خواهد شد. برای برگزاری اینترنتی رأس ساعتِ 8:15 صبح جمعه 26 آذر فایل سؤالات (به صورت پی دی اف) به همراه یک فایل اکسل به عنوان پاسخ نامه روی وبلاگ قرار خواهد گرفت. کسانی که می خواهند به صورت اینترنتی شرکت کنند پس از دانلود هر دو فایل و حلّ سؤالات، باید فایل اکسل رو به عنوان پاسخ نامه پر کرده و قبل از ساعت 13:00 آن را به ایمیلی که روز امتحان اعلام می شود ارسال کنند. (زمان آزمون 4.5 ساعت است و یک ربع زمان اضافی برای آزمون اینترنتی برای فرایند دانلود و آپلود فایل هاست) سعی می شود هنگام آزمون هیچ مطلبی از سوی اعضای تیم بر روی وبلاگ قرار نگیرد تا نیازی نباشد شرکت کنندگان مدام به وبلاگ سر بزنند. بعد از آن که پاسخ نامه ها جمع آوری شد در اسرع وقت تصحیح انجام می شود و نتایج آن بر روی وبلاگ به صورت عمومی و برای هر فرد به صورت خصوصی اعلام می گردد. 
پی نوشت: هدف این آزمون شبیه سازی آزمون مرحله ی اوّل نبوده است، بلکه بیش تر برای آمادگی دانش آموزان برای مواجهه با سؤالاتِ ایده ای و آشنایی با سؤالاتِ بهتر است.طبیعی است که سطح سؤالات در چنین وضعی بالا تر از سؤالاتِ آزمون مرحله ی اوّل خواهد شد.
پی نوشت 2: کسانی که به صورت اینترنتی شرکت می کنند در متن ایمیل ارسالی مشخصات کامل خود (شامل نام، نام خانوادگی، پایه ی تحصیلی، استان، شهر، مدرسه) را هم ذکر کنند.
پی نوشت 3: در مورد آزمون اینترنتی، صحت برگزاری آزمون بر عهده ی خود شرکت کننده است و بدیهی است کسی که خود را برای المپیاد آماده می کند، بهترین ناظر بر نحوه ی برگزاری آزمون خودش است.

۳ نظر:

  1. yani daghighan bayad be ki e-mail bedim?

    پاسخحذف
  2. ایول این آزمون مثه اینکه خوراکه منه،بدید آقا فول مارک پاسش می کنیم... D:

    پاسخحذف
  3. به ناشناس اوّل:
    ایمیل روز امتحان اعلام میشه.
    به ناشناس دوم:
    البته پیشنهاد می کنم زیاد با این دید جلو نیاید.ممکنه اون طوری که انتظار دارید نشید و دلسرد بشید.

    پاسخحذف